Rehvivahetus Tartus - Autoluks OÜ

Oleme avatud E-R 9-18 (vaata kaardil), Tel. 5853 3080

Autoluks OÜ autoteeninduse eksperdid teostavad teie autole rehvivahetuse kiirelt ja kvaliteetselt.

Rehvivahetuse hind

Sõiduauto: 13" - 15" 4 tk 30€
Sõiduauto: 16" 4 tk 35€
Sõiduauto: 17" 4 tk 40€
Sõiduauto: 18" 4 tk 50€
Sõiduauto: 19" 4 tk 60€
Sõiduauto: 20" 4 tk 70€
Kaubik, Maastur kuni 17" 4 tk 45€

Hinnad sisaldavad nelja rehvi montaaži ja tasakaalustamist.

Kui olete autole paigaldamas uusi suve- või talverehve ning teie auto viimasest sillastendist on möödas rohkem kui aasta, siis soovitame täiendavalt pärast rehvivahetust teostada ka sildade reguleerimine. Sellega väldime olukorda, kus auto hakkab pärast rehvivahetust ühele või teisele poole kiskuma ning tagame rehvide ja silladetailide mõistliku ning ühtlasel määral kulumise.

Helista meile konsultatsiooniks (5853 3080) ja leiame teie probleemile üheskoos sobivaima lahenduse!

NB! E-maili teel kontakteerudes tuleb arvestada pikenenud vastuse ajaga. Palun pange antud juhul kirjaga kaasa ka oma kontakttelefon, et saaksime teiega hilisemalt ühendust võtta!

Korduma Kippuvad Küsimused

Kui Kaua Rehvid Kestavad?

Uuemate rehvide kestvus on sõltuvalt tootjast üldiselt umbes 50000 - 80000 km. Arvestada tuleb ka rehvide ajalist vanust, seniseid hoiustamise/kasutamise tingimusi, rehvimustri sügavust ning naastrehvide korral naelade olukorda.

Rehvimustri Minimaalne Sügavus

Minimaalne mustri sügavus suverehvide jaoks on 1,6mm, soovitatav aga 3mm ja sellest rohkem. Talverehvide minimaalne nõutud mustrisügavus on 3mm. Soovitatavalt võiks aga talverehvi mustri sügavus olla 4+ mm. Loe rehvivahetuse ja rehvide nõuete kohta täpsemalt antud detailsest artiklist.

Millal On Vaja Rehvid Vahetada?

Eestis võib naastrehve kasutada 15. oktoobrist kuni 31. märtsini. Erandkorras halva ilmaga 1. oktoobrist kuni 30. aprillini. Rehvimustri sügavuse nõuete osas loe eelmisest punktist.

Nael- või Lamellrehvid

Naelrehvid on olnud pikka aega talveks populaarseim valik. Nende eeliseks on hea pidavus jäistes oludes. Miinuseks aga väljaulatavutest naeladest tingitud haardepinna vähenemine ja sellest tulenevalt halvemad haardeoomadused ja pikem pidurdusteeskond tavalisel asfaldil.

Lamellrehvide populaarsus on ajas järjest kasvanud. Uuemad lamellrehvid on üldjuhul lumistes ja talvistes oludes sama haakuvad kui naelrehvid, erandiks on kiilasjää. Lamellrehvide eelis on, et nad säilitavad külmades tingimustes paindlikkuse, mis võimaldab ühtlast ja pidevat kontaktpinda teega. Naelade puudumise tõttu on ka kontaktpind teega võrreldes naastrehvidega suurem.

Mis on M+S Rehvid?

M+S märgistusega rehvide puhul on tegemist lamellrehvidega, millega on lubatud liigelda kogu aasta jooksul. Lamellrehve tähistatakse alternatiivselt veel ka MSvõi M&S tähistusega.

Tähele tuleb panna, et Eesti oludesse sobivate lamellrehvide puhul peaks lisaks M+S märgistusele olema rehvi külje peal kujutletud ka rahvusvaheliselt kokkulepitud talverehvi märgis - kolmetipuline mägi ja lumehelves. Selliste lamellrehvide puhul saate kindlad olla, et nad on mõeldud (ja selle jaoks testitud) ka Eestis esinevate külmade, lumiste ja jäiste olude jaoks. Seaduse järgi muutub selliste lamellrehvide kasutamine kohustuslikuks alates 1.detsember 2022.

Mis on Rehvi koormusindeks?

Rehvide koormusindeks (leitav rehvi siseküljelt) näitab rehvi maksimaalset kandevõimet (kg). Vaata antud leheküjelt täpsemalt, kuidas koormusindeksi number kätte saada ja kuidas seda tõlgendada.

Kuidas Kontrollida Rehvirõhku?

Enamik avalikes tanklates ja autotöökodades on olemas manomeetrid, millega on võimalik rehvirõhku mõõta. Autopoodidest on võimalik soetada ka isiklik manomeeter.


<< Tagasi Teenuste Nimekirja